Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

20 september 2010

Nieuwe boeken over vorige levens (Hé, waar ken ik je van? en Lichte zeden onder de zoden)

Binnenkort verwacht bij Uitgeverij RHA Publishing:

twee nieuwe boeken over werken met vorige levens door Marianne Notschaele-den Boer:

"Hé, waar ken ik je van?"
Een nieuw boek over vorige levens, relaties en herkenning
ISBN 9789080628472
najaar/winter 2010

"Lichte zeden onder de zoden"
Een nieuw boek over vorige levens, relaties en de liefde
ISBN 9789080628496
voorjaar 2011\

De illustrator is bezig met de afbeelding voor het omslag, correctoren checken de verhalen op taal- en stijlfouten en ik leg de laatste hand aan de verhalen voor "Hé, waar ken ik je van?"

Gelukkig weet ik allang niet meer precies hoeveel arbeidsuren er in een boek gaan. Als ik dat zou berekenen dan zou een boek onbetaalbaar worden voor lezers :) Geloof me maar gewoon, het is heel heel heel erg veel werk om een verhaal leuk, interessant en leesbaar te maken, laat staan vele verhalen in een dik boek :D !

Groetjes, Marianne