Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

17 december 2010

VORIG LEVEN ALS YUPIK-ESKIMO IN ALASKA - in maandblad SPIEGELBEELD

Vandaag kwam de sneeuw met bakken uit de lucht vallen. Het is nu echt winter!
Toch bracht de postbode -ondanks sneeuw en gladheid- mij het nieuwe nummer (nr. 1- januari 2011) van het onafhankelijke tijdschrift voor spiritualiteit, wetenschap, gezondheid en milieu - SPIEGELBEELD

met daarin een artikel over VORIGE LEVENS EN HERKENNING.

Ik vertel daarin over vorige levens en herkenning: een eigen vorige levens-ervaring als Yupik (Eskimo in Alaska) en hoe ik mijn huidige ouders 'tegenkwam' in dat voorbije leven.

Een passender moment kon ik niet krijgen: sneeuw, kou, winter...


Het tijdschrift is overal in Nederland te koop, zie ook http://www.spiegelbeeld.nl/
===> een kopie van dit artikel zie www.vorigelevens.nl/vorig-leven-eskimo-yupik.htm
 
Ook ben ik erg blij dat mijn nieuwste boek Hé, waar ken ik je van?  (over vorige levens en herkenning) in de rubriek 'Van de bovenste plank' wordt genoemd.

Lees-ze!

Groetjes, Marianne