Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

7 december 2011

From time to time - speelfilm nu op dvd

Film over geesten uit voorbije levens - From time to time


Altijd bijzonder attent, als gulle gevers bij het zoeken van een kado rekening houden met onderwerpen waar je van houdt. In mijn geval: films over vorige levens, reïncarnatie en af en toe een voorbijwapperende geest uit het verleden.
Ik was dan ook bijzonder blij dat mijn ouders zo'n dvd voor mijn verjaardag hadden gekocht :)

De Engelse film 'From Time to Time', waarin Carice van Houten een rol heeft, speelt zich af in de 19e eeuw, waar rijke vrouwen gevangen zaten in hun rijkdom.
Een 13-jarig jongetje Tolly verblijft in het oude landhuis van zijn oma. Daar komt hij in aanraking met geesten van enkele kinderen uit een ver verleden.
Tolly bevindt zich in twee werelden, in het heden en het verleden van twee eeuwen daarvoor. Door contact met 'geesten' uit het verleden - zeg maar, de vorige levenspersoonlijkheden die ooit het landhuis bewoonden - ontrafelt hij een familiegeheim dat generaties lang verborgen bleef.

Hoofdrolspelers: Maggie Smith, Timothy Spall en Carice van Houten.
Regie: Julian Fellowes, 2010.

De film is op dvd verschenen in de 'Entertainment Collection', isbn 8716777932803.

***
Meer interesse gekregen in dergelijke films, kijk dan op mijn filmoverzicht mbt reïncarnatie 
Dit blog bevat trouwens meerdere korte artikelen met filmtips.
Voor verhalen en boeken over voorbije levens uit de praktijk, zie mijn website
Leestip nav bovenstaande film: verhalen over vorige levens met het accent op relaties en oa de slaventijd, vind je in mijn boeken 'Hé, waar ken ik je van?' en 'Lichte zeden onder de zoden'

Groetjes, Marianne Notschaele