Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

9 april 2013

Vlogje - Ankertje 'Reïncarnatieverhalen' komt eraan half mei 2013



Op sommige mobiele apparaten werkt het YouTube linkje niet goed,
klik in dat geval hier

Vlogje

Vlogjes (video-blogjes) zijn reclametechnisch nuttig. Lezers van boeken en cliënten die een consult willen afspreken, willen niet alleen graag weten hoe ik er uit zie, maar ook weten hoe ik praat, beweeg enz.
Daarom gooi ik er af en toe een vlogje tegenaan ;)

Ankertje

Het boekje 'Reïncarnatieverhalen. Lang zullen we leven!' is een uitgave in de zogenaamde Ankertjesreeks van uitgeverij AnkhHermes, tegenwoordig onderdeel van VBKMedia. De Ankertjesreeks bestaat al jaren.

Boekjes in deze reeks, zogenaamde Ankertjes, zijn bedoeld als inleidende boekjes over onderwerpen die variëren van yoga, mindfulness tot hooggevoeligheid. Laagdrempelig en informatief, altijd 128 pagina's. Nu komt er dus een boekje bij in deze reeks over werken met inzichten uit vorige levens.

Net zoals in mijn andere boeken - bij RHA Publishing uitgegeven - bestaat de inhoud van dit nieuwe boekje uit meerdere verhalen, gebaseerd op ervaringen van cliënten uit mijn praktijk.

Verschijnt half mei

De verschijningsdatum is half mei 2013. We zijn nu nog druk bezig met de drukproeven.

Een exemplaar winnen?

Hou dit blog in de gaten. Er komt een schrijfwedstrijd... drie personen kunnen het boekje winnen. En wie weet komt jouw verhaal wel in een volgend boek van mij.

Inmiddels is dit boekje overal verkrijgbaar, oa rechtstreeks via AnkhHermes

Marianne Notschaele-den Boer
www.vorigelevens.nl