Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

30 juli 2013

Isis Tarot - Inzicht in vorige levens via kaartenset

 
Isis Tarot kaartenset, voor informatie zie https://www.bloom.be/store/kaartleggen/tarot/tarot-van-isis-set (aangepaste info 24-5-2021)

Zomer - luchtig blogje

Iedereen is zo'n beetje met vakantie. Het is rustig op Twitter en Facebook. Overduidelijk komkommertijd. Mijn blogartikelen pas ik maar aan. Zomers. Luchtig. Geen al te serieuze artikelen.
Vanochtend plaatste ik al een filmpje op YouTube over de naderende uitwisselingsbijeenkomsten: ervaringen delen over vorige levens, bij mij in de praktijk.
Voor de opname van het filmpje haalde ik speciaal mijn nieuwe H&M-blingbling-ketting Egyptian style tevoorschijn. Iemand vertelde me laatst dat mijn YouTube-filmpjes te saai waren. Of ik mezelf niet met iets kon opleuken: een in het oog springende ketting of een grote bloem in het haar. Vooruit dan maar!
Ik bevind me al dagen in Egyptische sferen sinds ik afgelopen week met een vriendin een voorbij leven besprak dat zich afspeelde in vroeg Egyptische tempels. Een hoop gedoe in dat leven met ancient magic, maar nadat dat geneutraliseerd was, kletsten we gezellig na en haalden we herinneringen op aan the good old days: attente bediendes, juwelen, kleding en parfummetjes. Priesteressenlevens... ;D.

Egypte - Godin Isis

Door al die Egyptische herinneringen dacht ik ineens aan mijn set Isis-tarot-kaarten, die ik nog ergens moest hebben liggen. Nadat ik deze tarotkaarten had gekocht in 1996 deed ik er zulke rake voorspellingen mee tijdens het kaartleggen voor kennissen en vrienden, dat ik het er benauwd van kreeg. De Isis-tarot (her)opende mijn derde oog, dat ik vervolgens meteen weer sloot. Om het jaren later voorzichtig weer opnieuw te openen en te gebruiken in mijn werk als reïncarnatietherapeute tijdens consulten vorige levens.
De Isistarot bleef wat afbeeldingen betreft mijn favoriete kaartspel - een goede tweede zijn de sprookjesachtige Inner Child Cards - maar veel deed ik er niet meer mee. De kaartenset lag te verstoffen in een kastlade. Tot deze week.

Ik heb Gegoogled naar een leuke kaart'legging' - ik moet altijd lachen om dat maffe woord omdat ik bij legging telkens aan beenwarmers denk - en vond deze. Speciaal omdat het komkommertijd is, 'leg' ik 'm hierna uit.

Kaartlegging Vorig Leven

Concentreer je op deze zin: "Ik wil graag informatie hebben over een vorig leven van me, dat nú voor me van belang is."
Schud de kaarten (iedere Tarot-set is okay, afhankelijk van je eigen voorkeur), trek 14 kaarten en leg ze in deze volgorde neer:

Tarot legging vorige levens

Interpreteer de plaatjes op de kaarten met wat er bij jou als eerste in je opkomt, wanneer het gaat om een specifiek vorig leven dat je nu inzicht kan verschaffen:

1. De reden waarom je voor dit vorige leven koos
2. Omgeving
3. Jeugd
4. Opleiding
5. Wat heb je bereikt
6. Beroep
7. Sociale status
8. Relaties
9. Gezin/familie
10. Dood
11 en 12. Lessen die je in dat leven hebt geleerd
13 en 14. Hoe beïnvloedt dit vorige leven je huidige leven

Beschik je over onvoldoende intuïtie, raadpleeg in dat geval de betekenissen die bij het kaartspel horen. Meestal zit er een informatieboekje bij een tarot met standaarduitleg. Succes!

Lees je liever over Egyptische vorige levens?

Wil je in deze komkommertijd lezen in plaats van je met tarot bezighouden, neem een kijkje op mijn website. Er staan tientallen praktijkverhalen op - ook over Egyptische vorige levens - en je kunt gratis ebooks aanvragen. Lekker digitaal lezen deze zomer.


Marianne Notschaele-den Boer
Schrijfster/reïncarnatietherapeute
www.vorigelevens.nl