Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

14 juli 2013

Voordat ze verleden tijd zijn... - Before they pass away - foto's van Jimmy Nelson

www.beforethey.com

Fotograaf Jimmy Nelson
 
Voordat ze er niet meer zijn...

Op de website BeforeThey.com vind je werkelijk schitterende foto's van fotograaf Jimmy Nelson. Foto's van nomaden en andere volkeren van over de hele wereld, die op het punt staan te verdwijnen. In al hun (soms primitieve) pracht zijn ze op de gevoelige plaat vastgelegd.

Het boek 'Before they pass away' (464 pagina's full color) bevat 500 afbeeldingen en wordt geleverd in een XXL-verise van 40 x 59 cm. Helaas is de prijs vastgesteld op maar liefst, niet schrikken, 6000 euro. Slik!

Gelukkig kun je heel wat van de foto's bekijken op de website. Bij het zien van die prachtige afbeeldingen in groot formaat, droom ik meteen weg naar vroegere tijden.
Wat ben ik blij dat ik als reïncarnatietherapeut af en toe een kijkje mag nemen in vorige levens van cliënten of van mezelf, levens waarin we tot nomadenvolkeren behoorden. Zo herinner ik me levendig mijn Inuït-bontjas, indiaanse kledij en een prachtig gewaad dat ik ooit als man in Mongolië droeg, lang geleden. Dankzij regressiesessies 'zie' ik heel veel van de wereld, van andere en oude culturen.

Ook al verdwijnen hedendaagse nomaden, hoe ze er nu uitzien is door Jimmy Nelson 'vereeuwigd' op foto's. Dankzij reïncarnatieherinneringen, soms kleurrijke beelden tot in detail, blijft informatie over nomaden en oude volkeren op andere wijze beschikbaar.  

Expositie volgend jaar

In april 2014 komt er een expositie van Jimmy's foto's in het Rijksmuseum Volkenkunde in Leiden.

Groetjes,
Marianne Notschaele-den Boer
www.vorigelevens.nl