Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

6 december 2013

Reïncarnatietherapie en vorige levens - NCRV radioprogramma 'Cappuccino' en bij BNN 'Start met Bart'




Radioprogramma Cappuccino over vorige levens en kinderen

Op de radio: over kinderen en vorige levens

Deze week blogde ik over het nieuwe boek 'Return to Life' van Jim B. Tucker over kinderen die zich vorige levens herinneren in Amerika. Voor enkele Nederlandse radio- en tv-makers was zijn boek aanleiding om een item te maken over 'kinderen en vorige levens'.
Eerst belde er iemand van BNN, daarna van de NCRV. Of ik 's ochtends vroeg naar de radiostudio in Hilversum kon komen voor een interview en of ik een demo-sessie wilde doen met een verslaggever. Vanwege tijdgebrek en het vroege tijdstip van uitzending, verwees ik door naar collega's.

Wanneer op de radio?

Informatie voor de luisteraars:

Regressie/reïncarnatietherapeute Laura Daggers uit Hoofddorp is a.s. zaterdagochtend 7 december 2013 te beluisteren op Radio 2NCRV Cappuccino om 9.20 uur.
Zij wordt geïnterviewd over reïncarnatietherapie, kinderen en vorige levens.
(Te beluisteren via deze link - 23.08 tot 29.35)

Regressie/reïncarnatietherapeute en astrologisch psycholoog Karin van der Vaart uit Hilversum is te horen op Radio 1, BNN Start met Bart, a.s. zondagochtend 8 december 2013.
Voor de vroege vogels: item van ongeveer 5 minuten, ergens tussen 5 en 7 uur. Zij is geïnterviewd over reïncarnatietherapie en deed een sessie met een van de verslaggevers.
(Te beluisteren via deze link - 8.06 - 12.28)

Iterview boek 'Hé, waar ken ik je van?'

Radio interview Marianne Notschaele over vorige levens en boek 'Hé, waar ken ik je van?' - 2011 (18 min).
Goed te beluisteren via tablet/iPad, lastiger via pc.

Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
Reïncarnatietherapie/werken met vorige levens/auteur
www.vorigelevens.nl