Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

4 oktober 2014

Couturier Mart Visser: "Is er dan toch een groter geheel?"

Couturier Mart Visser - Foto (c) www.martvisser.com
Mart Visser

Couturier Mart Visser werd geïnterviewd door Onno Aerden voor FD Persoonlijk (04-10-2014). 
Op een van de gestelde vragen: Bent u bang voor de dood?, antwoordde Mart Visser o.a. dat hij ervoor koos om niet meer naar begrafenissen te gaan. "Er zijn voor mij dan nog zoveel emoties, de dood raakt me zo diep..."

Na de dood

"En na de dood?"
"Er is nog zoveel meer dan dit leven alleen. Ik voel van alles, er gebeurt van alles. Hoe kan het dat onze hond met plezier deze nieuwe salon binnenloopt? In de oude kreeg je haar met geen stok naar binnen. En ze wilde er al helemaal niet naar de kelder - daar was ook echt iets niet in orde.
Ik ben geen zwever, maar laatst was ik toch wel ondersteboven. Een vriendin die meer voelt tussen hemel en aarde wilde mijn kunst zien. 'Wat jij daar maakt is zoveel ouder dan jij', zei ze. Ik heb daar nog lang over zitten nadenken. Is er dan toch een groter geheel?"

Ik zou hem bijna willen geruststellen. Dierbaren verliezen is inderdaad heel verdrietig, maar de dood is niet eng. Onze ziel leeft immers voort. En ja, we maken deel uit van een groter geheel. We zijn allemaal met elkaar verbonden.

Een hoogsensitieve couturier als Mart Visser - die ook beeldend kunstenaar is - staat bij het creëren van zijn kunst en kleding bijna als vanzelf in contact met andere sferen en borduurt wellicht zonder dat hij dat zelf beseft voort op talenten die hij al in voorgaande levens bezat.

Mode & vorige levens - reïncarnatieverhalen - gratis e-boek


Meer lezen over mode, kleding en vorige levens: download gratis het e-boek 'Vintage Life'

Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
Reïncarnatietherapeut/auteur
www.vorigelevens.nl