Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

3 oktober 2014

Keuzes maken - levensvragen - hulpmiddel - oefening


Hell yeah!

Op Twitter kwam ik iets tegen waar ik net behoefte aan had. Ik weet niet meer precies van wie de tweet afkomstig was, maar iemand re-tweette een berichtje met een plaatje. 
Het ging om een in vieren gevouwen vel papier met in iedere hoek een getekend poppetje waarbij tekst stond:
- een moedeloos uitziend figuurtje - 'no'
- een twijfelend figuurtje - 'maybe'
- een lachend figuurtje - 'yes'
- en een enorm blij op-en-neer-springend figuurtje - 'hell yeah!'

Keuzes maken

In iedere hoek van het papier kun je, overeenkomstig de gemoedstoestand van het figuurtje, neerpennen wat je te binnenschiet over een bepaald onderwerp, bijvoorbeeld werk, relatie, toekomst.
Gedurende mijn zomerstop ben ik me af gaan vragen op welke werkzaamheden ik me in de nabije toekomst wil gaan focussen: reïncarnatietherapieconsulten, telefonische paranormale consulten, lesgeven, bloggen over vorige levens, columns schrijven, nieuwe (e)-boeken uitgeven? 

Energiegevend of -nemend

Vliegensvlug noteerde ik op een vel papier de vier poppetjes. Erbij schreef ik de onderwerpen die in me opkwamen. No. Maybe. Yes. Hell yeah! Wat kost me energie in mijn werk, wat geeft energie en maakt me enorm blij?
Tja, toen stond het er toch echt heel duidelijk. Supersnel. Confronterend. Dat wordt in 2015 minder therapieconsulten geven en in plaats daarvan les geven aan therapeuten, bloggen, columns en boeken schrijven.

Omdat deze oefening uitblinkt in eenvoudigheid, met uitkomsten om over na te denken, deel ik 'm hier graag. 

Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
Reïncarnatietherapeut/auteur
www.vorigelevens.nl