Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

21 november 2014

Droomcoach Wilbert Rutten - workshop dromen - van bakker tot droomcoach

Van bakker tot droomcoach

Als ik in het buitenland een bakkerij tegenkom met de naam Sweet Dreams Bakery, moet ik altijd even denken aan droomcoach Wilbert Rutten uit Venlo. Jaren geleden was hij werkzaam als zelfstandig bakker maar tegenwoordig is hij droomcoach. Hij maakte zijn sweet dreams waar.
Je kunt bij deze droomcoach terecht als je (te) veel droomt en hiermee wilt leren omgaan, als je last hebt van angstige dromen of nachtmerries of als je terugkerende dromen maar niet begrijpt, als je contact wilt maken met je eigen droomwereld én als je via je dromen je 'eigen droom' wilt realiseren.

Gratis e-boek met daarin zijn verhaal


Wilbert leerde ik kennen toen hij ooit een consult bij me deed. We zochten uit hoe een vorig leven van hem in elkaar stak en we bespraken zijn droomfragmenten die verbonden waren met oude gebeurtenissen uit o.a. vorige levens. Van wat we tegenkwamen tijdens het consult maakte ik - samen met hem - het verhaal 'Ierland - De Timmerman, een bakker met allergie voor meel wordt droomcoach' dat is opgenomen in mijn e-boek 'Ben jij een koekje van eigen deeg?' dat je via zijn en mijn website gratis kunt downloaden.

Gratis e-boek met reïncarnatieverhalen en koekjesrecepten
'Ben jij een koekje van eigen deeg?'
Workshop dromen

Droomcoach Wilbert Rutten houdt op 24 februari 2015 een workshop droomwerk. Kijk op zijn website www.droomjemee.nl voor meer informatie.

Dromen & vorige levens

Als reïncarnatietherapeut werk ik ook met betekenisvolle dromen, bijvoorbeeld wanneer dromen bol staan van voorspellende informatie en/of symboliek, of als dromen/nachtmerries nog energierestjes bevatten die met onaffe vorige levenservaringen te maken hebben.
Op mijn website vind je enkele praktijkverhalen over dromen; je kunt daar ook andere e-boeken met reïncarnatieverhalen gratis downloaden.
Nog meer lezen over dromen? Zet het woord 'droom' of 'dromen' in de zoekfilter bovenaan dit Blog en laat je verrassen door wat je allemaal tegenkomt.

Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
Reïncarnatietherapeut/auteur boeken over werken met vorige levens
www.vorigelevens.nl