Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

8 juli 2015

Waar kun je een opleiding volgen tot regressie- en reïncarnatietherapeut? - overzicht opleidingsinstituten

Waar kun je een opleiding volgen
tot regressie/reïncarnatietherapeut?
Opleidingsinstituten

Ieder jaar starten er weer opleidingen tot regressie- en reïncarnatietherapeut, meestal in de maand september. Bekijk de hieronder genoemde websites voor meer informatie over opleiding, docenten, vakkenpakket, locatie, studiekosten, studietijdsbesteding enz. Het diploma van sommige instituten geeft recht op aansluiting bij een therapeutenberoepsvereniging.  

* Tasso Instituut, Hans ten Dam (Utrecht) - www.tasso.nl - 3-jarige opleiding transpersoonlijke regressietherapie. Filmpjes van Tasso vind je via deze link op YT
Reïncarnatie Therapie Nederland RT (Den Bosch) - www.rtnederland.nl - 3-jarige opleiding reïncarnatietherapie. Een filmpje van de docenten vind je via deze link op YT
* School voor Reïncarnatietherapie SRN (Utrecht en Barneveld) - www.srn-opleiding.nl - 2-jarige opleiding regressie- en reïncarnatietherapie
School voor Emotieve Therapie SET (Utrecht) - www.emotievetherapie.nl - emotieve therapie, regressie- en reïncarnatietherapie
* Trance Art (Den Haag) - www.trance-art.nl - 4-jarige opleiding hypnose- en regressietherapie
* Nederlandse Beroepsvereniging van Hypnotherapeuten NBVH (Tiel) - www.hypnotherapie.nl - diverse opleidingen hypnotherapie, integrale psychosociale therapie
* ATMA (Amersfoort) - www.atma.nl - psychodynamische coaching
Schriftelijke cursussen CIVAS - www.civas.nl - hypnotherapie en regressie
Opleidingsinstituut Mirre (Emmen) - www.opleidingscentrum-mirre.nl - regressietherapie

Waar ben ik opgeleid?

In 1993 sloot ik de opleiding bij de SRN in Utrecht af, toen voor mij de beste keuze. In de jaren erna volgde ik nog vele workshops en trainingen bij regressie-, hypno-, reïncarnatie- en andere therapeuten in binnen- en buitenland. In de loop der jaren mixte ik alles wat ik leerde tot mijn eigen methode. 
Anno 2015 werk ik nog steeds met reïncarnatietherapie en inzichten uit vorige levens, maar steeds meer gebaseerd op taal en uitspraken van cliënten in combinatie met mijn helderziende talent. Zie websiteklik 'radio-interview' aan of 'in de media' voor praktijkvoorbeelden.
Via die site kun je ook gratis e-boeken downloaden met praktijkverhalen over reïncarnatietherapie.

Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
Reïncarnatietherapeut/auteur van boeken over werken met vorige levens
www.vorigelevens.nl