Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

29 augustus 2016

Deel je verhaal - levensverhalen delen - www.deeljeverhaal.nl - verbinden - helen

  

Deel je verhaal - platform - verhalen delen met anderen

Mirtel Gommans richtte de website www.deeljeverhaal.nl op. In 2013 schreef ze het boek Noten gekraakt, waarin ze haar levensverhaal vertelde. Ze was ervan overtuigd dat er niks is waarvoor we ons hoeven te schamen en dat het leven, ook als je leed hebt gekend, heel mooi en licht kan zijn.
Mirtel: "Ik merkte dat bij het vertellen van mijn verhaal op het podium, er altijd een mooie intieme sfeer ontstond van herkenning, troost, blijdschap, empathie en zelfs liefde. Aan het einde van de avond kwam ik thuis met de levensverhalen die de luisteraars weer met mij deelden. Daarom heb ik Deel je verhaal opgericht, een platform voor het uitwisselen van verhalen. Door verhalen te delen, leren we van elkaars ervaringen, creëren we begrip en verbinden we ons met elkaar."
Een mooi initiatief. Op www.deeljeverhaal.nl vind je uitleg en informatie.

Schrijven en praten over wat je overkwam is nuttig

Een aanverwant initiatief, waar ik eerder over schreef in dit blog, is Project Speak Now (praten over seksueel misbruik dat je overkwam). Ik ben absoluut een voorstander van schrijven en praten over traumatische ervaringen om heling tot stand te brengen. 
In mijn therapiepraktijk gebruik ik veel schrijfopdrachten om cliënten trauma's uit het verleden, nu alsnog emotioneel te laten verwerken. Feed back van mensen die mijn boeken lazen, leerde me dat het lezen van (vorige)levensverhalen van anderen, ook helend kunnen werken. Boektitels vind je op mijn website.

Groetjes, 

Marianne Notschaele-den Boer
Regressie- en reïncarnatietherapeut/auteur
www.mariannenotschaele.nl