Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

1 september 2016

Steeds meer blogbezoekers - dankjewel voor het lezen van mijn artikelen :D

Dankjewel lieve blogvolgers!

Bezoekersaantal per maand gaat omhoog!

Mei 2010 startte ik dit Blog Vorige Levens. Half 2013 had ik zo'n 4000 blogbezoekers per maand. Vanaf 2014 ging het richting 5000 lezers per maand en nu, augustus 2016, schommelt het aantal maandelijkse bezoekers rond de 8000! 
Daarbij heb ik niet meegerekend dat er ook lezers zijn die automatische updates van de artikelen ontvangen in hun mailbox (Opgave zie rechterkolom van deze webpagina, scroll naar beneden, vul je e-mailadres in en klik op submit. Jouw e-mailadres blijft voor mij onbekend; dit loopt automatisch via Google).

Fijn, dat jullie het waarderen dat ik artikelen schrijf over onderwerpen waar ik van houd, zoals regressie/reïncarnatie(therapie), vorige levens, tips/recensies voor films, boeken, tentoonstellingen, open dagen van opleidingsinstituten op het gebied van therapie, symposia die bij mijn vakgebied en persoonlijke interesses horen.

Ik schrijf nog veel meer

Gratis e-books (pdf) kun je downloaden vanaf www.vorigelevens.nl, mijn boeken over werken met inzichten uit vorige levens kun je online aanschaffen via deze rechtstreekse link bij bol.com, en ik sta iedere maand met een nieuw verhaal in het spirituele maandblad ParaVisie. Je kunt natuurlijk ook een duik nemen in het 'archief' van dit blog (rechterkolom van dit blog, zet eventueel een zoekwoord in het filter).

Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
Regressie- en reïncarnatietherapeut/schrijver/blogger
www.mariannenotschaele.nl