Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

17 november 2016

Workshop o.l.v. Desirée Broersma - maak je eigen kaartendek - spiritueel - orakelkaarten - 29 november 2016 Tilburg - 1 december 2016 Waalwijk

(c) Foto: Desirée Broersma

Maak je eigen kaartendek - workshop o.l.v. Desirée Broersma

Leuk om te doen, helemaal als je een beetje spiritueel bent aangelegd: maak je eigen unieke kaartendek! Desirée Broersma geeft 2 workshops: eentje op 29 november in Tilburg en een op 1 december 2016 in Waalwijk.

Desirée Broersma: "Ik heb gemerkt dat met mijn eigen kaartendek de kaartenleggingen die ik doe veel krachtiger zijn in hun boodschap (lees, ik hoef niet eerst de kaart op te zoeken in het bijbehorende boekje om te weten wat ie me nou eigenlijk wil zeggen). Ik zie de kaart en bam, de boodschap komt gelijk binnen, want ik weet met welke intentie ik deze kaart gecreëerd en toegevoegd heb. Ik voel weer het gevoel dat ik had toen ik de kaart maakte, de beelden die ik erbij had, het verhaal, de emoties, de diepe waarde waarmee ik de woorden gekozen heb. 
Die beleving vond ik niet in mijn kaartendek uit de winkel. Daarbij las ik het boekje, ik bekeek de afbeeldingen, de kleuren, de woorden en quotes die erop stonden en natuurlijk deze ze wel iets met me. Ik vond ze fijn werken, maar nu ik mijn eigen kaartendek heb, voelen ze als tweede-rang en gebruik ik ze alleen met kaartleggingen voor anderen of als extra. 
Het is als een zelfgemaakte appeltaart, met liefde en zorg bereid in de keuken versus een appeltaart uit de supermarkt die geproduceerd is in een fabriek. You know what I mean!"
Meer lezen en aanmelden: via dit linkje.

Groetjes,


Marianne Notschaele-den Boer
Regressie- en reïncarnatietherapeut/auteur
www.vorigelevens.nl