Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

23 mei 2022

Lezing door Nathasja Schadron - vrijdag 24 juni 2022 in Bergen - auteur boek 'Morgen zal het vrede zijn' - Tweede Wereldoorlog en reïncarnatie

 

Nathasja Schadron met haar boek 'Morgen zal het vrede zijn'

Morgen zal het vrede zijn - boek - Nathasja Schadron

Nathasja Schadron beschrijft in haar autobiografie Morgen zal het vrede zijn haar reïncarnatieherinneringen aan een vorig leven in de Tweede Wereldoorlog.

Een helder boek, makkelijk leesbaar. Nathasja: "In mijn leven heb ik prachtige plekken op aarde bezocht, maar de meest vervullende reis die ik maakte was mijn reis naar binnen." ... "Tijdens die reis openbaarde zich het leven van een jonge dappere vrouw in mijn bewustzijn, een vrouw die streed voor vrede en vrijheid tijdens de Tweede Wereldoorlog en haar leven daarvoor heeft gegeven. Een leven dat als een rode draad is verweven met mijn huidige bestaan."

De tekst is met zorg samengesteld en leest vlot weg. Door de zorgvuldige manier waarop het verhaal is opgebouwd, is dit boek ook geschikt voor sensitieve lezers. Zelf schrijf ik regelmatig over herinneringen aan vorige levens in oorlogstijd, maar dan op een wat directere manier en die is niet voor iedereen geschikt.

Voor collega-regressie/reïncarnatietherapeuten zal het levensverhaal van Nathasja herkenbaar zijn en niet zo verrassend. Heb je daarentegen onbestemde en angstige gevoelens die WOII raken en nog nooit aan reïncarnatie of een vorig leven als mogelijke oorzaak gedacht, dan raad ik je dit boek van harte aan. En aan iedereen die meer wil lezen over hoe een vorig leven dat traumatisch eindigde, door kan werken in het huidige leven.

Lezing in Bergen op 24 juni 2022

Op vrijdag 24 juni 2022 geeft Nathasja Schadron - in samenwerking met Ilona Borst van De Hartcirkel - een lezing over haar boek, achtergronden van de reïncarnatievisie en haar persoonlijke ervaringen rondom herinneringen aan gefusilleerd worden als vrouwelijke verzetsstrijder.

Er is gelegenheid om vragen te stellen.

Lokatie: Bergen 19.00 - 22.00 uur

Voor alle info: www.Nathasja-schadron.nl

Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer, regressie- en reïncarnatietherapeut

www.vorigelevens.nl