Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

14 september 2010

Welke Bekende Nederlander (tv, film, cabaret, muziek) wil voorwoord schrijven?

In het voorjaar van 2011 wil ik mijn volgende boek afronden over VORIGE LEVENS & RELATIES & DE LIEFDE. Met de voorbereidingen en inhoud ben ik nu al bezig.

Spreekt dat onderwerp je aan? Wie weet ben jij dan de 'Bekende Nederlander' uit de wereld van tv, film, cabaret, muziek, schrijvers die voor mijn boek een voorwoord wil maken.

Dit najaar 2010 komt er een nieuw boek uit over werken met vorige levens (thema herkenning, relaties). Hiervoor heb ik de Vlaamse cabaretiere Els de Schepper http://www.elsdeschepper.com/ al bereid gevonden om een mooi voorwoord te schrijven.

Dus: ben je geen BV (Bekende Vlaming), maar een BN (Bekende Nederlander) en voel je je aangesproken tot het onderwerp 'werken met vorige levens', neem dan contact met me op via: http://www.vorigelevens.nl/ zie contact.
Of Twitter dit berichtje door aan anderen. Je weet maar nooit hoe een koe een haas vangt ;)

Groetjes, Marianne Notschaele