Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

1 mei 2011

Hardlopers - doodlopers - lopers voor een gezond leven

Kippen- en Kuikenloop voor Kika
Ik hou niet zo van wandelen en al helemaal niet van lange afstandswandelen, laat staan hardlopen. In mijn huidige leven ben ik niet direct een sportief type. Sportiviteit beperkt zich bij mij tot de aankoop van een modieus trainingsjack. Niet om in te bewegen, maar gewoon omdat het lekker zit.

Via Twitter kwam ik in contact  met Henk Vegter .Hij twitterde iets sportiefs en ik meldde dat ik absoluut niet hou van wandelen of (hard)lopen. Waarop hij heel gevat doorging en vroeg of ik niet zijn deelname aan de Kippen- en Kuikenloop wilde sponsoren, dan zou hij wel voor mij lopen. Slim bedacht.
Ik vond het initiatief mooi (geld verzamelen voor Kika, stichting Kinderen Kankervrij) en mocht ook nog eens 'reclame maken' omdat hij mijn website http://www.vorigelevens.nl/ op zijn t-shirt zou zetten.
Ik wilde daar wel een fotootje van, leek me leuk voor dit blogje, zie hieronder:

zoekplaatje ... http://www.vorigelevens.nl/
Hij gaat kilometers lopen op 11 juni 2011. Ik wens hem heel veel succes toe en hoop dat hij nog veel meer geld binnenhaalt. Als je mee wilt sponsoren, kijk dan op http://www.verkleedjezelf.nl/ Juist de mogelijkheid een klein bedrag te doneren, maakt het leuk. Vele kleintjes maken bovendien toch een groot bedrag.

En wil je weten wat hardlopers met vorige levens te maken kunnen hebben? Lees dan mijn eigen verhaal over een vorig leven dat ik me herinnerde, als Inca-hardloper die de eindstreep niet haalde.


Gelukkig zijn niet alle hardlopers doodlopers.
Neem Henk, hij loopt voor 'gezonde kinderen die zo lang mogelijk leven'. Henk, zet hem op bij de Kippen- en Kuikenloop voor Kika!

Groetjes, Marianne Notschaele