Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

12 januari 2012

'Vintage Life' - ebook in de maak

Vintage Life - ebook - voorjaar 2012

Free ebook

Vintage Life is de titel van een nieuw boek over werken met vorige levens en reïncarnatietherapie. Het wordt een e-boek in pdf (ISBN 97890.80628.441) dat vanaf het voorjaar 2012 gratis kan worden gedownload via mijn website. 

Op dit moment ben ik druk bezig met de samenstelling van de verhalen die erin komen te staan. De rode draad: verhalen over voorbije levens van cliënten uit mijn praktijk reïncarnatietherapie met net even wat meer aandacht voor mode, kleding en schoenen.

Illustrator Maurice Hof van Prozart uit Alkmaar, verantwoordelijk voor eerdere boekomslagen, heeft een opzetje ontvangen om aan de slag te kunnen. Hij maakt een passende cover. Ik heb wat ideeën aangedragen en ben zeer nieuwsgierig naar wat hij er artistiek gezien van maakt.


Vintage Life heeft wat vertraging opgelopen in de planning omdat 2011 een erg druk jaar was voor mij. Teveel consulten, te weinig kunnen schrijven. Daar gaat nu verandering in komen.


Concept mee-lezen?

Ben je heel erg nauwkeurig in stijl- en spelling van de Nederlandse taal? Wil je mee-corrigeren door de laatste conceptversie digitaal na te kijken op taal- en stijlfouten?
Meld je dan via rhapublishing@gmail.com In ruil voor je hulp krijg je van mij een exemplaar van 'Lichte zeden onder de zoden', mijn laatste boek.
(Toevoeging 25.1.2012: correctoren genoeg op dit moment, ik ben erg blij met hun toezegging te helpen).



Groetjes, Marianne Notschaele