Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

15 mei 2012

Kan een krachtig vorig leven Joan Franka helpen bij een hogere score op het Songfestival?

Joan Franka - indiaan geweest in een vorig leven?

In het nieuws deze week: 'Joan Franka met grotere tooi op naar het Songfestival'.
Meteen dacht ik, wie weet helpt het haar inderdaad wel om haar liedje 'You and Me' kracht bij te zetten op het aanstaande Songfestival.

Chief

Joan Franka verkondigde in een interview laatst dat 'veren voor haar symbool staan voor vrijheid'.
In een interview met Ebru Umar in Libelle nr. 20 zei ze: "Toen ik zes was, had ik een vriendje met wie ik indiaantje speelde. Ik heb mooie onbezorgde herinneringen aan mijn kindertijd. Je verleden is altijd bij je, je draagt herinneringen met je mee, dat vind ik zo mooi en symbolisch. Vandaar dat ik ook met een siertooi op het podium stond. Dat was echt mijn idee." 

Het zou ook best wel eens zo kunnen zijn dat Joan herinneringen met zich meedraagt uit een verder verleden dan uit haar huidige jeugd. Misschien was ze wel ooit zelf een indiaan, getooid met veren...
Onze huidige kledingkeuze wordt namelijk regelmatig beïnvloed door voorbije levens.
(Wil je hier meer over lezen, vraag dan het GRATIS ebook VINTAGE LIFE aan via www.vorigelevens.nl)

Wanneer we een 'krachtleven' hadden - een vorig leven waarin we blij en gelukkig waren en ons krachtig voelden - onthouden we op onbewust niveau welke kleding we daarbij droegen. Het dragen van kleding nu, die daarop lijkt, sterkt ons gevoel van 'je goed in je vel voelen'.


Kracht

Stel dat Joan ooit in een vorig leven een indiaans opperhoofd was dat zijn krachtige uitstraling onderstreepte door het dragen van een lange veren hoofdtooi, dan is het mogelijk dat Joan zich anno 2012 gesterkt voelt door het dragen van zelfgemaakte indiaanse kleding én een veren hoofdtooi. De indiaanse kleding herinnert haar aan lang vervlogen tijden, waar ze kracht uitstraalde.

Ik ben heel benieuwd hoe ze het gaat doen op het Songfestival!
Joan, ik wens je heel veel succes toe!

Meer lezen over hoe dat zit met vorige levens?

Verder lezen over vorige levens en de relatie tot kledingkeuze nu?


Vraag dit e-book- helemaal gratis! - aan via mijn mijn website. Hierin staat oa een verhaal over hoe een vorig leven als indiaan nu nog steeds kan nawerken.
En hier vind je een praktijkverhaal over een vorig leven als indiaan en nawerkingen van verdoving/rituelen.

Boeken over werken met vorige levens en reïncarnatietherapie: www.vorigelevens.nl



Groetjes, Marianne Notschaele-den Boer
Reïncarnatietherapeut en schrijfster