Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

27 september 2012

Onderhoud website


Website onderhoud


De provider waar ik mijn website www.vorigelevens.nl heb ondergebracht, heeft vorige maand - augustus 2012 - een grote technische metamorfose ondergaan.
Een van de gevolgen hiervan was, dat ik alle bestanden zelf opnieuw moest overzetten van mijn pc naar de provider. Normaal gezien een klusje dat zo is gepiept, maar ik besloot meteen tot een grote websiteschoonmaak. Deze updateklus rond ik half oktober af.

Tussen de bedrijven door ben ik nu druk bezig alle webpagina's te voorzien van een nieuw kleurtje en een ander lettertype. Ondertussen controleer ik teksten en linkjes want sinds 2007 is er veel veranderd. Ik ben op andere wijze consulten gaan geven en ik schreef nieuwe boeken over vorige levens en reïncarnatietherapie.

In verband met deze website-opschoning zijn sommige van de ruim 80 (!) verhalen tijdelijk offline.

Op welke wijze en of alle verhalen terugkeren op de website, dat weet ik nog niet. Ik overweeg het samenstellen van enkele e-booklets, met praktijkverhalen gerangschikt naar een bepaald thema, die tzt gratis kunnen worden gedownload.


Groetjes,
Marianne Notschaele-den Boer
www.vorigelevens.nl