Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

29 juni 2013

Reïncarnatietherapeut Hans ten Dam krijgt een column in Paravisie

Hans ten Dam krijgt column in Paravisie
vanaf juli 2013
Paravisie

Ergens in 1996/1998 was ik geabonneerd op het maandblad 'Paravisie'. Daarna verloor ik dit magazine een beetje uit het oog. Ik bladerde het nog wel eens door als ik het in een tijdschriftenrek zag staan bij de Bruna of de AH, maar tot kopen kwam het niet meer. 
Eh, behalve dan de keer dat er een review in stond over mijn boek 'Lichte zeden onder de zoden' (2011) over relaties en vorige levens. Een goede recensie, waar ik erg blij mee was.

Nu las ik onlangs dat regressie- en (collega) reïncarnatietherapeut Hans ten Dam een column krijgt in de Paravisie, vanaf het juli-nummer 2013. Een gouden greep van de redaktie!

Hans is een doorgewinterde regressie- en reïncarnatietherapeut, leidt als docent reïncarnatietherapie al jaren reïncarnatietherapeuten (bij Tasso) op, beschikt over heel veel kennis op het gebied van vorige levens-ervaringen en is in staat op lichtvoetige wijze cliëntcases in het kort te beschrijven. Een column past bij hem. 

Als reïncarnatietherapeut ben ik opgeleid bij de SRN, niet bij Tasso, maar ik heb wel diverse workshops van Hans ten Dam gevolgd. Dat waren boeiende meerdaagse workshops waarin ik ontzettend veel leerde over ons vakgebied. Ik kijk daar met plezier op terug!

Het wordt tijd dat ik de Paravisie weer eens ga kopen :).

Op 29-6-2013 zette ik bovenstaand berichtje op dit Blog Vorige Levens.
Een dag later ontving ik een e-mail van collega regresssie- en reïncarnatietherapeut Laura Daggers. Zij maakte een foto van Hans ten Dam terwijl hij mijn laatste nieuwe boek (een zogenaamd Ankertje) laat zien aan andere collega-therapeuten.
Wat een mooie vorm van synchroniciteit!


Foto zie: informatiepagina Ankertje Reïncarnatieverhalen. Lang zullen we leven!


Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
Reïncarnatietherapeut/schrijfster
www.vorigelevens.nl