Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

11 september 2014

Acteur Matthijs van de Sande Bakhuyzen over vorige levens


Acteur Matthijs van de Sande Bakhuyzen
(c) Foto: Sander Troelstra
Viva

In de Viva (week 37, 2014) kwam ik een interview tegen met acteur Matthijs van de Sande Bakhuyzen, bekend van tv-series en filmrollen ('De Daltons', 'Bloedbroeders', 'Kenau'). 

Interviewer: "Je hebt ooit in een interview gezegd: 'Ik geloof dat ik in een vorig leven veel heb meegemaakt.'"
"Echt? Jezus. Oké. Heb ik dat gezegd? Wat een sukkel! Dat voel ik helemaal niet zo. Maar als er vorige levens zijn, denk ik wel dat ik er een aantal heb gehad. Ik weet niet precies waarom, maar ik heb het gevoel dat ik dingen begin te begrijpen."

Veronica Magazine

Een beetje wazig antwoord, dus ik speurde op internet naar dat eerdere interview, voor meer duidelijkheid. Ik vond een quote in Veronica Magazine (nr. 35, jaargang onbekend).

"Je speelt een oude ziel in een jong en goddelijk lichaam. Ben je zelf ook zo?"
"Dan kom je uit bij de vraag wat leeftijd zegt. Ik geloof wel dat ik in een vorig leven veel heb meegemaakt. En in mijn leven heb ik ook veel meegemaakt. Maar ik heb ook veel niét meegemaakt. Het is niet zo dat ik de wereld al helemaal ken, maar ik kan me wel met mijn personage identificeren.”

Iedereen heeft vorige levens gehad... 
Matthijs' antwoorden zijn vaag en algemeen, maar iedere BN'er met opmerkingen over vorige levens komt in dit Blog, dus ... info voor de liefhebbers :).

Gratis e-books over vorige levens

Op mijn website vind je gratis te downloaden ebooks over vorige levens, zoals 'Vintage Life', 'Ben jij een koekje van eigen deeg?' en 'Een kat heeft negen levens, een mens...'
Enjoy!

  

Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
Reïncarnatietherapeut/auteur
www.vorigelevens.nl