Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

12 december 2015

Tentoonstelling - Thecla Renders - 'Voor ik het vergeet' - t/m 2 januari 2016 - Den Bosch


Thecla Renders - expositie - Den Bosch

Om de zoveel tijd ontvang ik een e-mail van kunstenares Thecla Renders waarin ze een nieuwe expositie aankondigt van haar werk. Alweer zo'n twintig jaar geleden ontmoette ik haar. Wat een bijzondere vrouw. Kunstzinnig, aanwezig, overdadige kleuren, warm, lief en betrokken. Haar sprankelende energie ben ik nooit vergeten. 
Het schilderijtje dat ze destijds voor me maakte, kreeg een mooi plekje bij mij in huis. Hieronder zie je een afbeelding van de achterkant, al net zo bijzonder.

Achterzijde schilderijtje
'Voor ik het vergeet' in Café Voltaire Den Bosch

Haar nieuwste tentoonstelling 'Voor ik het vergeet, vergeetsels, nieuw, oud en nog ouder werk' is op dit moment te bewonderen in Café Voltaire, Stoofstraat 6 in Den Bosch t/m 2 januari 2016. 
Wil je kennismaken met haar kleurrijke kunstwerken én met Thecla zelf? Morgen, zondag 13 december 2015, is ze daar aanwezig tussen 15.00-17.00 uur.

Schilderij van Thecla Renders
Tekst: gedicht van Rutger Kopland 'Wil het ooit weer iets worden'

Bed & Breakfast in Den Bosch bij Thecla Renders

Wil je onder Thecla's zorgzame vleugels een nachtje logeren in haar vrolijk gekleurde bed & breakfast? Alle informatie daarover vind je op haar website.

Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
Reïncarnatietherapeut/schrijver/auteur/blogger
www.mariannenotschaele.nl