Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

19 december 2017

Expositie van kunstenares Corine van der Werf - kasteel Groeneveld Baarn - t/m 30 december 2017


Corine van der Werf - expositie QUEST - Kasteel Groeneveld in Baarn

Kunstenares Corine van der Werf exposeert op dit moment (3 t/m 30 december 2017) haar prachtige werken in Het Atelier in Kasteel Groeneveld te Baarn onder de titel QUEST, who lives in this body.

De natuur (levenscycli) speelt een belangrijke rol in haar schilderijen, prachtige gevoelvolle installaties en foto’s. Papier is een favoriet materiaal voor haar om mee te werken, metafoor voor vergankelijkheid en recyclebaarheid, de kracht en kwetsbaarheid van het bestaan. Corine van der Werf: "De natuur ervaar ik als een spiegel en een onlosmakelijk onderdeel van mijzelf en tegelijkertijd neem ik de natuur als buiten mijzelf waar. Als ik verantwoordelijk ben voor mijzelf ben ik dat ook voor de natuur. Dat wil ik graag overbrengen met mijn werk. Want wie wil nu niet goed voor zichzelf zorgen?" 


(c) Foto: Corine van der Werf

Wat ik zelf mooi vind aan Corines kunstwerken? Dat je 'de ziel van de maker' kan voelen! En misschien ook wel flardjes vorige levens die verwerkt zijn in haar schilderijen en installaties. Dát maakt kunst voor mij interessant. Hoe dan ook, in deze tentoonstelling wordt de toeschouwer uitgenodigd na te denken over wat er te zien is.
(c) Foto: Corine van der Werf - kasteel Groeneveld
Meebouwen aan een kunstwerk - natuurobject

Tijdens de expositie bouwt Corine aan een nieuw kunstwerk, dat door uitwisseling met bezoekers en door verwerking van hun vondsten ontstaat.
Wil je daaraan meewerken? Neem dan iets uit de natuur mee wat je mooi vindt (niet te groot, max. A4-formaat) en laat dat achter bij de balie. Als je je e-mailadres toevoegt, krijg je later bericht met een foto van het eindresultaat. En 'natuurlijk' gaat het dan niet over mooi of lelijk, waardevol of waardeloos, maar over een gezamenlijke schepping!

Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
Regressie- en reïncarnatietherapeut/auteur
www.vorigelevens.nl