Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

7 juli 2016

Lucille Werner: "ik ken jou al heel lang" - LINDA. juli 2016 - herkenning - vorige levens - er is meer tussen hemel en aarde - reïncarnatie



 
Uit: blad LINDA., juli 2016 

Lucille Werner in LINDA.

In het blad LINDA. (juli 2016) las ik een interview/gesprek tussen visagist Leco van Zadelhoff en tv-presentatrice Lucille Werner (tekst Arjan Visser/fotografie Wendelien Daan). In dit artikel sprak Lucille o.a. over haar zoontje Angel. Op 4-jarige leeftijd werd hij door Lucille en haar partner geadopteerd. 
Ze vertelt over een bijzondere eerste ontmoeting met het jongetje, en over de vanzelfsprekendheid dat hij nu deel uitmaakt van haar leven.
LW: "Wat ik nu ga zeggen, klinkt misschien een beetje vaag, maar toen ik hem laatst aankeek, besefte ik dat ik hem al heel, heel lang kende. Al van voor ik hem voor het eerst ontmoette, begrijp je? Ik krijg weer kippenvel als ik daaraan terugdenk."
LvZ: "Ik vind dat helemaal niet vaag hoor. Er is veel meer tussen hemel en aarde dan we weten. Je moet het alleen durven toelaten, ervoor openstaan. Zo voel ik de mensen die er niet meer zijn, nog dagelijks om mij heen. Voor mij is dat een heel natuurlijke gedachte."

Adoptie en reïncarnatie - reïncarnatieverhalen en elkaar kennen uit vorige levens

Ik neem aan dat Leco van Zadelhoff overleden dierbaren in zijn eigen omgeving (familie, vrienden en kennissen) bedoelt en niet alle mensen die overleden zijn. En wat Lucilles opmerking betreft, dat is helemaal niet vaag maar gewoon mooi! Ook adoptiekinderen kun je herkennen uit voorgaande levens.

Verder lezen over dergelijke onderwerpen: lees het 2e hoofdstuk (dat over adoptie en reïncarnatie gaat) in het gratis e-book Ben jij een koekje van eigen deeg? of mijn boek Hé, waar ken ik je van?.

 
Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
Reïncarnatietherapeut/auteur
www.vorigelevens.nl