Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

20 juli 2019

Actrice Robin Martens (GTST, Dance dance dance) zag een engel! - engelenervaring

Robin Martens in interview - Flair juli 2019
Engelen

Nu het wat rustiger is in mijn praktijk vanwege de zomerperiode, komt er weer tijd vrij om verder te werken aan mijn boek over engelenervaringen. Leuk, dat ik meteen in een tijdschrift een passend artikel las.

Actrice Robin Martens (27) - bekend van Dance dance dance, It Takes 2 en GTST - geeft in een interview in Flair antwoord op de vraag van journaliste Saskia Smith "Heb je weleens een engel gezien?"
Robin Martens: "Op een keer werd ik 's nachts wakker. Of nee, ik werd wakker gemaakt, op een fijne manier eigenlijk. In die tijd was ik veel met engelen bezig. Ik las erover, was het aan het onderzoeken: wat zijn het, waar staan ze voor? Die nacht opende ik mijn ogen en zag ik een witte gedaante boven me zweven, een soort energie zonder gezicht. Ik schrok er enorm van. In mijn zoektocht had ik gevraagd of een engel zich aan me wilde laten zien. Geen idee waarom, het leek me gewoon mooi. Maar toen ik 'm eenmaal zag, werd ik bang en ging ik met mijn ogen dicht onder de dekens liggen. Ik heb daarna nooit meer zoiets gezien. Ik twijfel altijd of ik dit moet vertellen, want mensen geloven het niet altijd. Het klinkt ook zweverig, terwijl ik heel nuchter ben. Bovendien wil iedereen altijd een soort bewijs dat er 'iets' is. Maar dat je engelen niet ziet, betekent niet dat ze er niet zijn."

Zeker weten, engelen bestaan! Ik moet echt mijn boek gaan afronden.

Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
Reïncarnatietherapeut/auteur