Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

30 maart 2011

Nieuw boek zomer 2011 - "Lichte zeden onder de zoden"

Verwacht: 21 juli 2011 'Lichte zeden onder de zoden'

De cover is al klaar!
Illustrator Maurice Hof van Prozart te Alkmaar heeft aan de hand van mijn wensen de illustratie voor het boekomslag gemaakt. Hij maakte ook de covers voor mijn boeken 'Hé, waar ken ik je van?', 'Diehards in de war' en 'Ik was eens...' In deze reeks over reïncarnatietherapie en vorige levens zie je telkens op het boekomslag een combinatie van oud/nieuw, vorige levens/dit leven.

Voor 'Lichte zeden onder de zoden' gaat het om een afbeelding van een Italiaanse prostituee uit 1400 (vorig leven) met rechts een ouderwets kerkraam, links een modern raamdecor van 'de Wallen'.
Eén van de verhalen gaat namelijk over een vrouw met een probleem in de relatiesfeer nu, die terug te voeren was op een voorgaand leven als lichtekooi.

Zelf ben ik bezig met de laatste twee praktijkverhalen; dit keer ligt het accent op (seksuele) relaties en herkenning.


Na correctierondes gaat het concept naar musicalster Fred Butter. Hij beloofde een voorwoord te schrijven.
Planning uitgave: 21 juli 2011.


Op deze websitepagina www.vorigelevens.nl/boek-lichte-zeden-onder-de-zoden.htm wordt de informatie aangevuld, zodra beschikbaar.


Groetjes, Marianne Notschaele