Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

30 oktober 2015

Overlijdensbericht Rob Bontenbal - bevlogen docent reïncarnatietherapie - rouwadvertentie

Overlijdensadvertentie

Reïncarnatietherapeut Rob Bontenbal

Vanmiddag Twitterde een van mijn volgers 'een bijzondere rouwadvertentie'. Ik schrok ervan. Via Social Media komen zulke berichten toch net even wat harder binnen dan via een rouwkaart per post. Sommige collega-reïncarnatietherapeuten zullen misschien ook wel schrikken van dit blogje. Rob Bontenbal is niet meer.

Hij overleed op 23 oktober jl. en er is in besloten kring afscheid van hem genomen. Het artikel over de achtergrond van deze advertentie lees je via dit linkje: RTL Nieuws.

Dankbaar

Lieve Rob, ik heb je in de jaren 1992-1996 leren kennen als een bevlogen docent reïncarnatietherapie en ik ben je zeer dankbaar voor alles wat je me geleerd hebt over dit prachtige vak. Tot ziens in een volgend leven!

Marianne Notschaele-den Boer
Reïncarnatietherapeut/auteur
www.vorigelevens.nl