Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

14 oktober 2016

Peter den Haring - boek 'Eed op een dode moeder' - verhalen over vorige levens - tv-programma 100% Hindoe - zondag 16 oktober 2016

Boek 'Ee op een dode moeder' - Peter den Haring
Peter den Haring

Therapeut/coach/astroloog Peter den Haring heeft een nieuw boek geschreven met 13 verhalen over reïncarnatie en vorige levens: Eed op een dode moeder

In het NPO2 tv-programma 100% Hindoe vertelt hij hierover op zondag 16 oktober 2016 om 15.10 uur (herhaling: 27 oktober om 13.55 uur).

In zijn digitale nieuwsbrief - dank aan C. die me hierover tipte - schrijft Peter: "Kijk naar mijn regressiesessie met presentator Narsingh Balwintsingh: een geaborteerde vrouw die de verwekker (haar vader) intens haat. Heftig maar helend. Ik hoop dat er niet te drastisch in geknipt is…".

De keizer die flauwviel

Een tijdje terug kreeg ik van vriendin W. die haar boekenkast uitruimde, Peters eerste boek met reïncarnatieverhalen De keizer die flauwviel (uit 1996 alweer). Moet ik nog steeds eens gaan lezen. Bij zijn rommelige, kleurrijke, cynische, met veel flauwe seksuele grappen doorspekte digitale nieuwsbrief ben ik ooit afgehaakt. De columns over coaching die hij schrijft voor ParaVisie vind ik wel leuk om te lezen. Zelf maar even kijken wat je van zijn nieuwe boek Eed op een dode moeder vindt.

Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
Reïncarnatietherapeut/auteur
www.vorigelevens.nl