Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

5 maart 2019

Boeken van Marianne Notschaele - reïncarnatietherapie - werken met vorige levens

Boeken - Marianne Notschaele
Nieuw e-book over vorige levens & Tweede Wereldoorlog

1 mei 2019 komt mijn 16e boek uit: Bevrijd... eindelijk! Vorige levens & reïncarnatietherapie, Tweede Wereldoorlog.
Informatie over boeken die ik schreef vind je op deze webpagina. 
Een aantal e-books kun je gratis downloaden.

Voor drie boeken van andere auteurs werd ik geïnterviewd over mijn vak als reïncarnatietherapeut en voor één boek leverde ik een speciaal artikel aan over reïncarnatie & oorlog (zie de laatste vier boeken onderaan het overzichtsplaatje).
Twintig in totaal... Op naar het volgende boek, over engelenontmoetingen. Weer eens wat anders.

Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
Regressie- en reïncarnatietherapeut