Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

5 juli 2022

'Nehalennia ontrafeld, de geheimen van de lichtkracht' - Demi H. Quins - boek over godin Nehalennia

Boek 'Nehalennia ontrafeld, de geheimen van de lichtkracht' 


De lichtkracht van een bijna vergeten maangodin

Het boek Nehalennia ontrafeld, de geheimen van de lichtkracht kreeg ik cadeau van een vriendin. Een enorm dik boek van meer dan 600 grote pagina's, anderhalf kilo zwaar. Tijdgebrek was de reden dat ik er telkens niet aan begon. Ik wil namelijk graag een boek achter elkaar kunnen door- en uitlezen. Dat is inmiddels gelukt, en ik moet zeggen, wat een indrukwekkend boek van Demi H. Quins. 

De auteur beschrijft in 128 hoofdstukken haar zoektocht naar de bijna vergeten godin Nehalennia. Ik verklap je verder niets over de inhoud. Laat ik het zo zeggen, dit boek past bij je of niet. Lees het van begin tot het einde en kijk niet achterin voor de uitkomst. De zoektocht leest als een spannend verhaal.

Ik heb genoten van de verbindingen die de auteur legt tussen allerlei (spirituele en historische) onderwerpen. Stak ondertussen flink wat op over zaken waar ik niet zo bekend mee was (natuurgoden, druïdes, Kelten, godinnen, de maan en Mercurius) en moest veel beamen (Atlantis, duistere krachten, lichtkracht, Thoth, godinnen en engelen). Omdat er zo ontzettend veel in dit boek staat, leest het langzaam, maar alle informatie is de moeite waard. 

Hier lees je alles over dit boek

Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer

Regressie- en reïncarnatietherapeut

www.vorigelevens.nl