Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

22 juli 2011

Een pallet boeken in ontvangst nemen - de geboorte van 'Lichte zeden onder de zoden'

Medewerker van het Centraal Boekhuis Culemborg (CB) levert een aantal dozen af bij RHA Publishing

Bij ieder nieuw boek dat uitgebracht wordt, vind ik dit één van de meest spannende momenten: voor het eerst zelf je eigen boek vasthouden!
Dat is een klein beetje vergelijkbaar met een moeder die haar pasgeborene in haar handen gedrukt krijgt en kijkt of alles met haar baby in orde is. Zit alles erop en eraan? Moe van de bevalling, maar blij dat de baby er is.
 
 
Nadat het manuscript van 'Lichte zeden onder de zoden' in pdf bij drukkerij Wöhrmann in Zuthpen was afgeleverd, volgden nog digitale op- en aanmerkingen en een drukproef. Dan weet je ongeveer hoe het boek eruit komt te zien.
Maar net zoals een moeder die in verwachting is en zich voorbereidt op de weeënstorm, is het tóch een verrassing hoe je kindje - mijn boek - eruitziet. In het echt.

Gisterenmiddag arriveerde er een grote, knalgele vrachtwagen van het Centraal Boekhuis Culemborg (CB) bij uitgeverij RHA Publishing in Zundert, zie foto hierboven.
Ik mocht 4 dozen boeken in ontvangst nemen, bestemd voor promotionele doeleinden.


Eerder die ochtend had een andere vrachtwagen al een grote pallet dozen vanaf de drukkerij in Zutphen vervoerd naar Culemborg. Bij het CB wordt de boekenvoorraad beheerd en de distributie verzorgd naar boekhandels en internetwinkels.

Idee voor dit boek. Verhalen bundelen rondom thema erotiek. Conceptie.
Ruim 8 maanden eraan werken. Zwangerschap.
Naar de drukkerij, digitale controles. Echootje hier en daar tijdens de zwangerschap.
Drukproces. Weeën, bevalling/geboorte.
Zal de vrachtwagen op tijd zijn? Ja! Uitgeteld op juiste datum.
Aantal dozen boeken. Check. Baby bekijken.
Inhoud dozen: knalroze boeken met de juiste titel. Lichte zeden onder de zoden. Check. Het is een meisje! :)
Omslag(kleur). Check. Ziet er prachtg uit!
Inhoud. Check.
Bladzijden nalopen. Check. Gezond, alles zit er op en aan :) Trots en blij.
CB digitaal goedkeuring geven voor vrijgave. Check. Kind meteen weer loslaten :)

Digitale goedkeuring wil zeggen: mensen kunnen vanaf morgen overal mijn boek bestellen. Het CB verzorgt de verzending aan kopers.

De borelingen in een doos

En nu, een dag later.... doe ik het even rustig aan. Ik voel me moe, alsof ik een pittige bevalling achter de rug heb. En de kraamtijd is al begonnen. De felicitaties stromen binnen via email, twitter en facebook.
Duimen dat IEDEREEN mijn boek prachtig vindt, en niet alleen ik. Alle moeders vinden hun eigen kind immers de liefste ...

Mijn baby, mijn nieuwe boek Lichte zeden onder de zoden is in Nederland en België te bestellen in de boekwinkel (ISBN 9789080628496) en verkrijgbaar via vele internetwinkels, zoals Bruna, Bolcom, Selexyz, Proxis, Ako. Google en je vindt een passend verkooppunt.

Of doe mee en win een boek.
Met een gerust hart stuur ik mijn boek de wereld in. Het voordeel van een boekgeboorte ten opzichte van de geboorte van een baby... boeken kunnen meteen op eigen benen staan en gelezen worden :)

Marianne Notschaele