Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

21 augustus 2016

Nooit meer op reis ... - quote van schrijver Maarten 't Hart - leven & dood

Schrijver Maarten 't Hart
Quote van Maarten 't Hart

In de zaterdagbijlage van het FD kwam ik gisteren een quote tegen van schrijver Maarten 't Hart"Als je dood bent, hoef je goddank nooit meer op reis." Lekker deprimerend, dacht ik, hoewel passend bij het onderwerp 'heimwee', waarover het artikel ging.

Niet of wel op reis?

Ik ga ervan uit dat je juist wél op reis gaat, na de dood. Met je zielsenergie, na het verlaten van het gestorven lichaam. Op naar een volgende incarnatie :D.

Mocht je geïnteresseerd zijn in andere uitspraken van Maarten 't Hart, klik dan hier. Overigens heb ik nog nooit een boek van hem gelezen, ik ken hem slechts van tv-optredens waarin hij spreekt als bioloog/auteur over zijn (verfilmde) boeken. Ik hou niet zo van dat zwaarmoedig gereformeerde ...

Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
Regressie- en reïncarnatietherapeut/auteur
www.mariannenotschaele.nl