Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

30 januari 2019

Ellie Lust over 'leven na de dood' - quote Linda Magazine - spiritueel

Ellie Lust in 'Linda Magazine' over leven na de dood

Een uitspraak van ex-politieagente Ellie Lust (Ellie op Patrouille, Wie is de Mol?) in Linda Magazine, jan/febr 2019, tijdens een gesprek met Giel de Winter.

Giel vraagt 'of Ellie bang is voor het einde?' Ze antwoordt: "Nee. Ik ben niet gelovig opgevoed, maar ik ben geen ongelovig mens. Ik geloof in iets groters, denk dat de mens zichzelf een te grote rol toedicht. Ik weet niet of er leven na de dood is, maar ik heb veel verhalen gehoord waardoor er wat mij betreft gerede twijfel is ontstaan. Ik hoop het van harte. Het zou mooi zijn als je de mensen die je in dit aardse leven hebt verloren in een andere dimensie weer terugziet."


Boek over leven na de dood
Leestip: boek 'Zeker Weten... Er is leven na de dood!'

Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer

Reïncarnatietherapeut/auteur
www.vorigelevens.nl