Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

17 mei 2019

Opera Akhnaten in cinema Pathé - najaar 2019 - muziek van Philip Glass - over het oude Egypte

Opera Akhnaten 2019, Pathé
Opera Akhnaten in cinema Pathé - najaar 2019

Yes! Ik heb kaartjes voor mijn favoriete opera Akhnaten! Geen kaartjes voor het theater, maar om de opera te zien op filmdoek, bij cinema Pathé.
Doorgaans houd ik helemaal niet van operamuziek, maar bij de dubbel-cd Akhnaten van componist Philip Glass zwijmel ik al jaren heerlijk weg. Deze opera gaat over de begrafenis van Amenhotep III, de kroning van Akhnaten en een tempel waarin Akhnaten en Nefertiti zich bevinden. 

Klik hier voor data, speeltijden en locaties bij Pathé (najaar 2019).

Gratis e-book - verhalen over vorige levens in het oude Egypte

Ik vertelde al eens eerder over de opera Akhnaten in het gratis te downloaden e-book Liefs uit... oud Egypte.

Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
Regressie- en reïncarnatietherapeut/auteur
www.vorigelevens.nl