Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

1 maart 2016

Een cliënte 'van 20 jaar geleden' op de thee... - trouwjurk - vorig leven wurging - reïncarnatietherapie



Een prachtig boeket van een ex-cliënte

Facebookberichtje

Op mijn Facebook-pagina zet ik regelmatig persoonlijke, korte berichtjes. Gisteren kreeg ik veel positieve reacties van FB-kennissen/vrienden op onderstaand 'kort verhaal', daarom plaats ik het nu ook op dit blog. 
De vrouw waarover het stukje gaat, vond het prima dat ik er over schreef.

Trouwdag van een ex-cliënte

"Bijzonder... vanmiddag kwam iemand op de thee die 20 jaar geleden bij me kwam voor reïncarnatietherapie. Ze wist nog precies hoe het allemaal ging... 😀

Dankzij een sessie met betrekking tot vorige levens (verwerken wurging) durfde ze erna te trouwen in een jurk met een 'blote hals'. Daarvoor droeg ze altijd sjaaltjes. Ik wist nog wel dat ik destijds bij haar trouwdag in de kerk was gaan kijken, maar niet meer waarom. Ze zei: "ik had een stok achter de deur nodig, en omdat jij kwam kijken 'moest' ik wel, want ik had beloofd dat ik het dan het echt zou durven". 

Ze bracht twee bossen rozen mee, stapte bij de verkeerde bushalte uit, bijna in het volgende dorp, wist iemand over te halen om haar naar mij te rijden met de auto en gaf als dank de chauffeur één bos rozen mee voor zijn vrouw. Ze wist dat ik liever had dat ze op tijd bij mij zou zijn. Hahaha, mensen kennen me soms beter dan ik mezelf ken 😀"

Het was een supergezellige thee-visite. We babbelden met elkaar alsof het gisteren was dat we elkaar hadden gezien, in plaats van 20 jaar geleden. Allebei ouder en wijzer, maar tegelijkertijd nog steeds geïnteresseerd in spirituele onderwerpen én vorige levens.

Wil je me op Facebook volgen? Zoek me op 'marianne.notschaele' en verzend een vriendschapsverzoekje. Je bent ook daar van harte welkom.

Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
Reïncarnatietherapeut/auteur
www.vorigelevens.nl