Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

5 maart 2016

Ellen Scheffer schrijft nieuw boek over gezondheid en ziekte - interview Marianne Notschaele - vorige levens & ziekte, levenslessen

Marianne Notschaele (links) en Ellen Scheffer (rechts)
Boeken van Ellen Scheffer

Deze week ontmoette ik auteur/coach Ellen Scheffer. Je kent haar mogelijk van de boeken die ze schreef: 'Vederlicht, leven en werken met spirituele gidsen', 'Zelfdoding in het licht van de ziel' en 'Licht op je levenspad, zicht op je zielsplan'. In dit Blog Vorige Levens besteedde ik al eerder aandacht haar boek 'Licht op je levenspad'. 

   

Interview over vorige levens, ziekte en gezondheid

Ellen is op dit moment bezig met het schrijven van een nieuw boek over gezondheid en het zielsplan. Ze nodigde me uit voor een interview over mijn werk als reïncarnatietherapeut. 
Ik heb de voorlopige inleiding mogen lezen en dat zag er veelbelovend uit. Ellen wil een breed gebied aan bod laten komen wat betreft therapeuten, behandelaars, ziektebeelden en behandelwijzen. Ik vind het fijn dat ze daarbij reïncarnatietherapie & werken met vorige levens betrekt.

We hebben elkaar zo'n drie uur gesproken, in een rumoerige hotellobby (zie foto hierboven) op een centrale locatie in Nederland. De opname van het interview is gelukkig goed gelukt, ondanks alle herrie om ons heen. Ellen zal ons gesprek verder uitwerken. Het zal nog wel enige tijd duren voordat dit boek klaar is, maar ik hou je op de hoogte via dit blog.


Update 12 april 2018

Zojuist per post een exemplaar mogen ontvangen van het boek, dat eind april 2018 overal te koop is. De titel is uiteindelijk geworden: Van ziek zijn word je beter, luisteren naar een verborgen boodschap, ISBN 978-90827582-1-4.

Update 31 januari 2017

Deze week ontving ik bericht van Ellen, dat het boek binnenkort naar de vormgever gaat. Ze legt de laatste hand aan de totale tekstinhoud. De titel is gewijzigd in: 'Van ziek zijn kun je beter worden'. Ik verwacht dat dit boek in 2018 uitgegeven gaat worden.

Update 10 maart 2016

Ellen Scheffer schreef vandaag in haar nieuwsbrief het volgende:

"Zoals ik in mijn vorige nieuwsbrief al aankondigde ben ik begonnen aan een nieuw boek. Het zal gaan over gezondheid in relatie tot het zielsplan, met als voorlopige titel Genezen van lichaam, hart en ziel.
Inmiddels heb ik een vrij uitgebreide inleiding geschreven waarin ik vier verschillende niveau’s van gezondheid bespreek: het zielsniveau, het niveau van de geest/het denken, het emotionele/psychische en het lichamelijke niveau. Hun onderlinge wisselwerking, verschillende (alternatieve) geneeswijzen en de vraag: wat is gezondheid en wat is ziekte, komen uitgebreid aan bod. Ik probeer een eigen visie op gezondheid (en ziekte) te formuleren, uitgaande van het bestaan van een zielsplan.
Het wordt een boek waarin veel interviews zullen staan met therapeuten en behandelaars uit het alternatieve circuit, maar ook met mensen die toch genezen zijn, nadat ze officieel uitbehandeld waren, of die op een andere manier iets belangrijks meegemaakt hebben in verband met het onderwerp.
Inmiddels heb ik al verschillende afspraken voor interviews gemaakt en heb ik een heel boeiend interview met Marianne Notschaele, reïncarnatietherapeute, gehad.

Heb jij het idee dat je een interessant verhaal hebt, of iemand kent die dat heeft, dan mag je me dat laten weten."

Website van Ellen Scheffer

Op deze webpagina kun je nu al interessante artikelen lezen die Ellen Scheffer eerder schreef. Informatie over boeken, werk en workshops in binnen- en buitenland vind je op www.ellenscheffer.nl.

Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
Regressie- en reïncarnatietherapeut