Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

24 mei 2018

AVG - nieuwe wet Algemene Verordening Gegevensbescherming - ook voor coaches en therapeuten

De nieuwe wet AVG beschermt persoonsgegevens
AVG

Er zijn steeds meer regeltjes en wetten waaraan een praktijk zoals die van mij moet voldoen. Vorig jaar de WKKGZ, dit jaar de AVG: de nieuwe wet Algemene Verordening Gegevensbescherming, die 25 mei 2018 officieel van kracht wordt.
De privacyverklaring die hieruit voortvloeit staat inmiddels op mijn website. Je kunt 'm vinden door op het informatieblad op het AVG-linkje te klikken.

AVG in beeld in plaats van in tekst

Voor beelddenkers is zo'n saaie privacyverklaringstekst lastig lezen. Klik op dit korte animatiefilmpje 'AVG in 60 seconden', dan is vlug duidelijk dat ook deze nieuwe wettelijke regels goed bedoeld zijn. Op zich weinig nieuws onder de zon, want zolang ik als therapeut werk, houd ik me aan allerlei officiële richtlijnen die ervoor zorgen dat jouw persoonsgegevens bij mij in veilige handen zijn.

Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
Regressie- en reïncarnatietherapeut/auteur
www.vorigelevens.nl