Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

13 augustus 2018

Astrologische kennis - www.astro.com/databank - geboortehoroscoop Marianne Notschaele

https://www.astro.com/astro-databank/

Astrologie - geboortehoroscoop - astro.com databank

Raar, om persoonlijke gegevens in het Nederlands, afkomstig van mijn eigen website www.vorigelevens.nl, vertaald en aangevuld in het Engels tegen te komen op een website voor astrologische kennis. Dat iemand zich daar mee bezig heeft gehouden. Misschien nuttig voor astrologen in opleiding?

Mijn algemene kennis over astrologie is beperkt. Ik volgde eens een basiscursus astrologie, maar daar bleef het bij. Al die wiskundig uitziende gekleurde lijnen... veel te ingewikkeld. Ik heb onthouden dat ik Boogschutter ben, met Maagd ascendant. Een vurig type, tegelijkertijd houdend van orde en netheid. 
En wat die lijnen verder allemaal betekenen? Succes met bestuderen :D!

In de gebruikte informatie op die website staat mijn geboortetijdstip op 23.30. Moet zijn 23.40 uur. Kan iemand dat nog eens aanpassen? Vast bedankt.

Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
Regressie- en reïncarnatietherapeut/auteur
www.vorigelevens.nl