Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

2 januari 2019

Jasper Demollin over spiritualiteit en reïncarnatie - vorig leven kapitein

Viva, mei 2018 Jasper Demollin

Jasper Demollin over reïncarnatie

Acteur/presentator/zanger Jasper Demollin - o.a. bekend van het tv-programma Streetlab - in gesprek met Tatum Dagelet (interview Viva, 20 mei 2018):

Tatum: "Wat betekent jouw spiritualiteit, denk je?"
Jasper: "Ik geloof dat iemand met een bepaalde reden op aarde is, dat alles een beetje voorbestemd is. Heel vaak denk ik: dit heeft zo moeten zijn. Ook bij mijn hersenschudding dacht ik dat. Die time-out kwam op dat moment eigenlijk heel goed uit voor iedereen. En ook geloof ik dat je na de dood in een nieuw leven terecht kunt komen".
Tatum: "Wat zou jij in jouw vorige leven geweest zijn dan?"
"Een helderziende zei ooit dat ik een kapitein was, op een groot schip".

Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
Reïncarnatietherapeut/auteur
www.vorigelevens.nl