Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

1 december 2019

'112 ENGEL ! Wonderlijke hulp uit onverwachte hoek' - ervaringen/ontmoetingen met engelen, entiteiten en andere energieën

Verschijnt januari 2020 - e-book over bijzondere ervaringen
met engelen, entiteiten en andere energieën

112 ENGEL ! Wonderlijke hulp uit onverwachte hoek - engelen - lichtwezens - bijzondere energieën

Deze decembermaand rond ik de inhoud van het e-book 112 ENGEL ! af, dat de ondertitel heeft gekregen Wonderlijke hulp uit onverwachte hoek (ISBN 9789082091939).

In 2018 deed ik deze oproep. Hierop kwamen ruim zeventig reacties van mensen die een 'engelervaring' of andere bijzondere lichtwezen-ontmoeting hadden meegemaakt. Ervaringen die je in het hokje paranormaal, spiritueel, liefdevol en troostrijk kunt plaatsen.
Het plan was om een papieren boek uit te geven bij uitgeverij Edicola. Hoewel ik het contract al in mijn bezit had, zag ik daar toch van af. Ik vreesde dat ik een deadline niet zou halen vanwege privé-mantelzorgtaken en koos ervoor om op een rustiger tempo aan dit boek te werken. Ook vind ik het fijn, dat het e-book nu een groter publiek zal bereiken omdat er geen kosten aan het lezen ervan zijn verbonden.

Begin januari 2020 is dit e-book gratis te downloaden vanaf mijn website www.vorigelevens.nl. Zodra het boek in pdf beschikbaar is, meld ik dat via dit Blog Vorige Levens.

Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
Reïncarnatietherapeut/auteur
www.vorigelevens.nl