Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

22 november 2012

Nieuwetijdskinderen worden volwassen - artikel in Spiegelbeeld



Zelf aan de slag met vorige levens - artikel in Spiegelbeeld

Nieuwetijdskinderen - Nieuwetijdsvolwassenen

Vandaag ontving ik per post het maandblad Spiegelbeeld, nr. 12, december 2012, met daarin een artikel van mijn hand over Nieuwetijdskinderen die volwassen worden (blz. 16 t/m 20).
Aanstaand weekend zal dit blad in Nederland en België in de winkel te koop zijn. 

Ik citeer hier alvast de intro:

"Nieuwetijdskinderen die rond 1990 werden geboren, zijn onderhand volwassen (aan het worden). Ze vallen nu onder de groep HSP-jongeren of hoog sensitieve volwassenen.
De laatste tien jaren vindt er een kennisversnelling plaats binnen deze groep. Hoogbegaafdheid is eerder regel dan uitzondering en de Nieuwetijdskinderen van weleer herinneren zich makkelijker en sneller gebeurtenissen uit voorbije levens dan anderen van hun leeftijd."

HSP

In dit artikel laat ik o.a. een 25-jarige HSP-cliënte uit mijn praktijk aan het woord. Via schrijftips en meditatie ging ze zelf aan de slag met informatie uit een vorig leven. Ze ontdekte dat ze haar huidige partner al uit een eerder leven kende waarin ze ook al man en vrouw waren.

Voor wie hooggevoelig is en af en toe (spontaan) herinneringen heeft aan voorbije levens, geef ik in het artikel wat schrijftips om meer informatie uit een vorig bestaan te halen, of een onverwerkt vorig leven nu alsnog af te ronden.

Spiegelbeeld

De redaktie van Spiegelbeeld heeft mooie foto's bij mijn artikel geplaatst. Altijd prettig wanneer tekst en plaatjes op elkaar aansluiten :).

Binnenkort zal ik een scan van het artikel op mijn website www.vorigelevens.nl zetten.
Wil je het artikel eerder lezen, koop dan het tijdschrift Spiegelbeeld nr. 12 van dit jaar.

Toevoeging 20-12-2012: Inmiddels staat het artikel online en kun je het hier lezen. 


Marianne Notschaele-den Boer
Reïncarnatietherapeut/auteur
www.vorigelevens.nl