Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne Notschaele, ook op Twitter (klik op afbeelding)

18 februari 2014

Hoe een gelukshangertje een auto-verkoop in de weg staat - paranormaal advies


Beschermengeltjes voor in de auto

Paranormaal advies huisverkoop

Tijdens een etentje sprak ik twee vriendinnen. Gezellig kletsend vertelde ik ze dat ik tegenwoordig ook telefonisch paranormaal advies geef, zoals rondom huizenverkoop
Vorige week vroeg Facebook-vriendin N. me nog of me iets speciaals opviel aan foto's die een makelaar gemaakt had ten behoeve van haar huisverkoop. N. was niet tevreden over de gemaakte foto's, maar wist niet goed waarom.

Belangrijk: uitstraling van een te verkopen huis

Ik bekeek de foto's en tekst van N.'s huis, die op internet stonden. Het huisverkooptekstje was geschreven voor een te beperkte doelgroep. De foto's waren niet per se verkeerd, maar foto's van de inrichting en buitenkant van het huis waren 'zielloos', zo noemde ik het. Ze lieten lege vertrekken zien, dichte gordijnen, dichtgeklapte tuinmeubelen, een zandbak in de tuin met een gesloten deksel, een opgevouwen tuinparasol in een beschermhoes tegen de regen. Alles straalde 'ontoegankelijkheid' uit, terwijl het op zich een prettig huis was, geschikt voor een grote doelgroep kopers.
Mijn advies aan N.: hier een daar een mooie bos bloemen neerzetten op strategische plekken in het huis, tuinstoelen uitnodigend openklappen, gordijnen openschuiven opdat alles er aantrekkelijker uit zou komen te zien voor potentiële kopers, en daarvan nieuwe foto's laten maken. Liefst op een zonnige dag.
Op mijn opmerking dat het te verkopen huis 'geen ziel' meer had - en dat dit met levende bloemen of planten gecorrigeerd kon worden - zei N.: "We zijn al een jaar verhuisd en wonen tot volle tevredenheid in ons nieuwe huis. We hebben gelukkig onze ziel meegenomen."
Met mijn tips zou ze aan de slag gaan.


Wat als (deel)energie van de vorige eigenaar in een auto achterblijft?

Waarom laat een auto zich niet verkopen?

Naar aanleiding van wat ik vertelde over huisverkoopadviezen, trok vriendin K. haar mobieltje uit haar tas. "Kijk eens naar deze foto. Werkt het ook bij auto's, dat je wat kunt zien?"
Ik had geen idee, maar beloofde te 'voelen en kijken'.
Vriendin K. had haar 5 jaar oude auto doorverkocht aan een hooggevoelige vriendin. Allebei waren ze blij met de deal. 
Een week later werd de auto bij K. teruggebracht. Alles was in orde, het was een prima auto, maar de koopster had spijt. Ze kon er niet van slapen, de gekochte auto voelde niet alsof hij bij haar paste terwijl er technisch niets mis mee was.
Vriendin K. nam uit coulance de auto terug, ze kon de wagen vast aan iemand anders verkopen. "Misschien is er wat met de auto aan de hand. Kun jij zien wat?"

Sleutelhangertje met energie

Het eerste beeld dat bij me opkwam, was een gelukshangertje aan het spiegeltje in de auto, bij de voorruit. Ik vroeg K. "Heb je alles uit jouw auto gehaald voordat je hem aan haar verkocht?" 
"Ja, ik heb echt alle troep die er nog in lag, uitgehaald."
"Ook een speciaal gelukshangertje of beschermdingetje aan je spiegel, binnen bij de voorruit?"
"Nee, dat heb ik laten hangen."
Het bleek om een speciaal, heel persoonlijk sleutelhangertje te gaan, dat al jaren aan het binnenspiegeltje hing. Zo persoonlijk, dat energie van K. hierdoor nog steeds in de auto voelbaar aanwezig was.
Logisch, dat de hooggevoelige vrouw die de auto kocht, zich maar niet thuisvoelde in de auto nadat de auto van haar was. Ik adviseerde K. om voorafgaand aan de volgende verkooppoging het persoonlijke gelukshangertje uit de auto te halen.

Je kunt een auto nog zo schoon verkopen (buitenkant wassen en van binnen stofzuigen), maar als er rest-energie van de vorige eigenaar blijft hangen... tja, dan krijg je dit soort merkwaardige situaties.

Verkooptip

Tip: wil je een product verkopen (auto, huis of iets anders), maak het schoon én vrij van persoonlijke energie of emoties. Zorg dat je er geen (energie)binding meer mee hebt opdat het product aantrekkelijk wordt voor een nieuwe koper.

Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer

Regressie- en reïncarnatietherapeut/paranormaal advies/auteur boeken
www.vorigelevens.nl