Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

25 maart 2016

"Bizar: van icoontje naar aangehechte monnik" - nieuw artikel van Marianne Notschaele in ParaVisie - april 2016 - aangehechte energie - entiteiten

 

Monnikenwerk

Grappig, om mezelf terug te vinden op de cover van de ParaVisie van april 2016. Ik dacht nog dat de eindredacteur een grapje maakte toen hij me - na ontvangst van mijn tekst 'Monnikenwerk. Op reis met een dode monnik' (over aangehechte energie van een overleden monnik) en bijgevoegd fotootje - emailde: 'je fotootje reserveren we voor de cover'. 
Ik hou er niet zo van om op de voorkant van een magazine te staan... ;) maar goed, alles went.

Aprilnummer

Update 23-4-2016: Het verhaal kun je nu via deze webpagina lezen.

Vanaf vandaag, vrijdag 25 maart 2016 ligt het aprilnummer in de winkels. Je kunt het ook digitaal aanschaffen, bijv. via http://www.magzine.nu/.
Als dit nummer van de ParaVisie uit de handel is, zet ik het artikel pas online via deze webpagina. Je kunt wel eerdere artikelen lezen (pdf).


Artikel over entiteiten, aangehechte energie

In de voetsporen van de kapucijnen

Update 15 april 2016 
Ontvang ik vandaag per post van vriendin R., degene die in dit monniken-verhaal voorkomt, een krantenknipsel: 'In de voetsporen van de Kapucijnen'. 

Ze schrijft erbij "Kijk nou eens wat ik vandaag tegenkom in de krant! Zo blijkt maar weer: toeval bestaat niet!" 



Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
Reïncarnatietherapeut/auteur
www.vorigelevens.nl