Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

5 maart 2017

Gedicht 'Reïncarnatie' van Ester Naomi Perquin - bundel 'Celinspecties'

Bundel gedichten van Ester Naomi Perquin,
waaronder 'Reïncarnatie'

Esther Naomi Perquin - gedicht 'Reïncarnatie'

In een mini-interview in Psychologie Magazine (december 2016) las ik dat filosoof, literatuurwetenschapper en auteur Simone van Saarloos een boek op haar nachtkastje had liggen: Celinspecties, van Ester Naomi Perquin. Zij zegt daarover: "Mijn favoriete gedicht is Reïncarnatie. Ik geloof er niet in, maar vind het een fascinerend idee om niet gebonden te zijn aan één leven. Ik vind het frustrerend om maar één persoon te kunnen zijn".
Ik ging op zoek naar dit gedicht, maar kon op internet alleen dit stukje vinden: 

"Hoe weten zij hoe ik mij was?
Welk nog onzichtbaar etiket
is in mijn nekrand vastgezet?"

(c) Ester Naomi Perquin

Klinkt prachtig, ik ga eens snuffelen op de website van Ester Naomi Perquin

Groetjes, 

Marianne Notschaele-den Boer
Regressie- en reïncarnatietherapeut/auteur