Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

18 oktober 2017

Boek 'Stiff Upper Lips' - Flip Feyten & Harry De Paepe - vorig leven in Engeland - reïncarnatie & landen

Boek 'Stiff Uppe Lips' 


Flip Feyten over een vorig leven in Engeland

In het pas uitgekomen Vlaamse boek Stiff Upper Lips bespreken VRT-journalist Flip Feyten en leraar geschiedenis/Doorbraak-redacteur Harry De Paepe 'waarom de Engelsen zo Engels zijn'. Met gevoel voor humor geven ze een rondleiding door de ziel van Engeland in vijf hoofdstukken: Traditie, Stiff upper lip, Politiek, Monarchie en Splendid isolation.


Op een vraag die werd gesteld aan de auteurs: "Vanwaar jullie passie voor Engeland?" gaf Flip Feyten dit antwoord: "In mijn hoofd leef ik gedeeltelijk in het Engels: BBC-2 is mijn vaste tv-kanaal, ik kan niet zonder Britse kranten en boeken, en op geregelde tijdstippen kan ik de drang om de oversteek te maken niet bedwingen. Dan rij ik trouwens moeiteloos links op de weg. Pas als ik in Europa terug ben, raak ik hopeloos in de war in het verkeer. Ik heb altijd al het gevoel gehad dat ik in een vorig leven in Engeland moet rondgelopen hebben, ergens in de zeventiende eeuw."
De rest van het interview kun je hier lezen.

Passie voor een land? Vorig leven!

Tv-presentatrice Yvon Jaspers vertelde laatst ook al ter promotie van haar nieuwe kookboek over een vorig leven als Viking. Benieuwd welke BN-ers of BV-ers zullen volgen. Overigens, passie voor een specifiek land kán wel degelijk verbonden zijn aan een vorig leven dat zich daar in heeft afgespeeld. Een voorbeeld daarvan (Italië en Duitsland) vind je in het gratis te downloaden ebook Een kat heeft negen levens, de mens... Op mijn website vind je meerdere gratis te downloaden ebooks die land-voorbeelden bevatten, zoals in Ben jij een koekje van eigen deeg?.

Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
Reïncarnatietherapeut/auteur