Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

18 augustus 2011

Liefde delen - Leonie Linssen





Leonie Linssen is (relatie)coach en schrijver van het boek 'Love Unlimited', een vrije kijk op liefdesrelaties.
Dit boek, dat ze samen met Stephan Wik schreef, gaat over polyamorie, open oplossingen voor eerlijke en duurzame liefdesrelaties.


 
Hoewel ik het zelf hou bij één lieve echtgenoot waarmee ik al ruim 30 jaar zeer gelukkig samen ben, vind ik de wijze waarop Leonie met respect voor alle betrokkenen in liefdesrelaties het onderwerp polyamorie benadert, heel bijzonder. 
Als je veel liefde in je hebt, kun je 't ook delen met meerdere mensen.

Ik heb Leonie inmiddels leren kennen als een bijzondere vrouw met het hart op de juiste plaats. Ze houdt mooie blogs bij over haar kijk op het leven, haar spirituele inzichten omtrent borstkanker en haar schrijversschap. Kijk maar eens op haar website www.liefdedelen.nl
 .
In haar laatste nieuwsbrief vond ik dit stukje tekst over mijn nieuwste boek ' Lichte zeden onder de zoden'



 
Boekentip: Lichte zeden onder de zoden- Marianne Notschaele

Tijdens mijn vakantie las ik dit wederom prachtige boek van Marianne Notschaele, die reincarnatietherapeute en schrijver is. Dit boek vertelt diverse verhalen over de invloed van relaties van vorige levens op je huidige leven en hoe onafgemaakte zaken uit het verleden je dwars kunnen zitten en hoe het helpt om dingen uit je vorige leven(s) voorgoed af te sluiten. De verhalen zijn zeer indrukwekkend en gaan in dit boek allemaal over de invloed van liefde, erotiek en seks. Aanrader! Lees meer over het boek
Dankjewel Leonie :)

Marianne Notschaele-den Boer