Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

30 augustus 2013

Gratis e-boek 'Een kat heeft negen levens, een mens...' - 18 reïncarnatieverhalen van diverse auteurs

 
 
Gratis e-boek
 downloaden via www.vorigelevens.nl



Nieuw, gratis e-boek met reïncarnatieverhalen

Via deze webpagina kun je - helemaal gratis, dankzij de belangeloze medewerking van 18 verhalenvertellers - een nieuw e-boek (in pdf) downloaden met verhalen over reïncarnatie en vorige levens.
Op die webpagina lees je ook meer over de totstandkoming van dit boek.

Ik dank alle auteurs voor hun medewerking en hoop dat ze de manier waarop ik hun verhalen digitaal heb vorm gegeven en van een illustratie heb voorzien, kunnen waarderen.
Alle mensen die het pdf-bestand (2,5 MB, 113 pagina's) downloaden, wens ik enorm veel leesplezier toe. Ook te downloaden via deze link bij Issuu.com.

Steve Jobs en reïncarnatie

Digitaal lezen neemt een steeds grotere vlucht. Ik vind het prachtig dat een e-boek via internet een groter (en soms ook ander) publiek kan bereiken dan een papieren versie. Zonder Steve Jobs' creatieve geest had ik nooit een iPhone en iPad kunnen aanschaffen en was ik blijven steken bij mijn oude, vertrouwde Nokia-mobieltje. Dankzij mijn eerste iPad was ik 'om' en omarmde ik het digitale lezen.

Ik moest lachen toen ik onderstaande reïncarnatie-cartoon tegenkwam. Grappig!




Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
Uitgeverij RHA Publishing
www.vorigelevens.nl