Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

7 mei 2012

Tweedehands kleding 'een nieuw leven geven' - eBook Vintage Life

Vermelding e-book 'Vintage Life' in maandblad 'Spiegelbeeld'

E-book Vintage Life in maandblad Spiegelbeeld

Nu mijn nieuwe boek Vintage Life als e-book al aan een paar honderd geïnteresseerde lezers is gemaild, kan ik dit project loslaten en beginnen aan mijn volgende boek 'Ik loop je astraal voorbij!' over paranormale ervaringen. Dat wordt weer een papieren boek - uitgave in 2013 - waarvoor de consument gewoon moet betalen. Vintage Life daarentegen is een kadootje van uitgeverij RHA Publishing aan lezers, om meer bekendheid te geven aan het onderwerp reïncarnatietherapie en werken met inzichten uit voorbije levens.

GRATIS eBook!
Vorige week zag ik in het maandblad Spiegelbeeld (mei-nummer) dat 'Vintage Life' in de boekenrubriek 'Van de bovenste plank' was vermeld. Daar ben ik blij mee, want ik hoop dat dit gratis e-book over vorige levens en vintage fashion veel mensen bereikt en inspireert om anders naar kledingkeuzes te kijken.
Heb jij je bijvoorbeeld wel eens afgevraagd waarom je voorkeur uitgaat naar een bepaalde kledingstijl of hoe het komt dat je een afkeer hebt van specifieke mode items?

Tweedehands kleding - recycling
2e handskleding een nieuw leven geven

Nu dit e-book klaar is, valt mijn oog natuurlijk ineens op allerlei mode-artikelen waarin het woord vintage vaak voorkomt en lees ik verrassende uitspraken van geïnterviewden over vintage fashion.

Zoals in het blad Linda, waar Foske Douze - een kleedster op filmsets - zei: "Gelukkig voor mij vinden veel mensen tweedehandsspullen niet fris. Dat maakt mij niks uit. Wat maakt het nou uit dat een jurk door een overleden vrouw is gedragen. Ik geef het met liefde een nieuw leven."
Zoals ze het verwoordde, moet ik meteen denken aan het gegeven dat recycling van oude kleding een beetje op reïncarnatie lijkt. Reïncarnatie kun je zien als een soort recyclingsproces van de ziel. Iedere keer hult de ziel zich in een nieuw lichaamsjasje. 

In het blad Happinez sprak Marieke Eyskoot van 'Talking Dress' over "Het verhaal achter de jas, broek of blouse die je in de winkel koopt". Zij zet zich in voor eerlijk en milieuvriendelijk geproduceerde kleding.
Terwijl zij doelt op de wijze waarop kleding (groen) geproduceerd wordt, denk ik aan welk vorig levens-verhaal er achter de keuze zit voor een bepaald type jas of broek.

Gratis

Ben jij nieuwsgierig naar hoe voorbije levens je huidige modekeuze kunnen beïnvloeden?
Meld je aan via www.vorigelevens.nl en klik op de gele boekcover voor meer informatie. Het e-boek wordt geheel gratis aan je gemaild in ruil voor je adresgegevens.

'Vintage Life' lezen op je iPad of iPhone
Het Nederlandstalige pdf-bestand kan worden ingelezen op een tablet, iPad, pc of smartphone/iPhone. Je kunt het bestand ook openen in iBooks en in je virtuele bibliotheek zetten. Fijn vakantieleesmateriaal!

Tot slot nog een prachtig filmpje via YouTube over 500 jaar vrouwenportretten in de Westerse kunst. Krijg je een beter beeld bij mode/haardracht door de tijd heen.



Marianne Notschaele-den Boer
www.vorigelevens.nl