Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

26 november 2012

Nieuw boekje met reïncarnatieverhalen, uitgave 2013



'Reïncarnatieverhalen' verschijnt in mei 2013
Ankertje

In februari van dit jaar werd ik benaderd door VBKMedia met de vraag of ik voor uitgeverij AnkhHermes een boekje wilde schrijven over reïncarnatietherapie voor de populaire Ankertjes-reeks. Ja, natuurlijk! Hartstikke leuk.

Voor 2013 was ik al begonnen met de voorbereidingen voor een nieuw boek over paranormale ervaringen in mijn praktijk, dus het viel niet mee om nog extra schrijfwerk voor een Ankertje in te plannen. Toch is het gelukt.

Van februari t/m oktober dit jaar gingen er e-mails tussen uitgeverij AnkhHermes en mij heen en weer over de inhoud van dit Ankertje.
Gelukkig mocht ik zelf inhoud- en titelsuggesties doen. Ik wilde de inhoud niet te therapeutisch hebben en de verhalen luchtig houden.


Maak van het leven een feest, hang zelf de slingers op!

Reïncarnatie, weer geboren worden, weer een nieuw leven, een feestelijke gebeurtenis. Het leven vieren, een verjaardag. Lang zullen we leven!

Op de cover wilde ik daarom graag een fleurige afbeelding van verjaardagsslingers. Liefst slingers van poppetjes, slingers die aangeven dat wij mensen allemaal met elkaar in verbinding staan.

Ik ben heel blij met de wijze waarop de vormgever mijn titel en idee heeft omgezet in een mooie, vrolijke cover: een verjaardagsslinger van poppetjes, meisjes die met hun staartjes aan elkaar vastzitten, en twee vlinderslingers.
Ik ben zelf dol op vlechtjes en staartjes, draag mijn haar vaak in de zomer nog zo, ook al ben ik allang volwassen, omdat het me zo'n vrolijk gevoel geeft.
Vlinders worden vaak geassocieerd met de ziel van een overledene.
Een cover vol vrolijke symboliek...

De tekst voor de achterflap is gereed. Nu nog zorgen dat ik de deadline haal om de inhoud op tijd af te leveren. Uitgeverijen werken altijd ver vooruit met hun planning, maar ik moet de verhalen nog wel schrijven.

Op dit moment ben ik bezig met het sorteren van reïncarnatieverhalen die in dit boekje gaan komen.
In januari start ik met schrijven ervan en als alles soepel verloopt, is het boekje 'Reïncarnatieverhalen. Lang zullen we leven!' (ISBN 9789020208948) in mei 2013 verkrijgbaar via uitgeverij AnkhHermes (zie oa via deze webpagina.

'Ik loop je astraal voorbij!' zal ook in 2013 verschijnen, iets later, bij Uitgeverij RHA Publishing.

Nog wat geduld... werk in uitvoering ;)


Voor informatie over de boeken die ik al geschreven heb kun je terecht op www.vorigelevens.nl (let op: ook 3 gratis e-boeken)


Groetjes,
Marianne Notschaele-den Boer
www.vorigelevens.nl